زوجة رامي صبري تهنئه بعيد ميلاده الـ٣٨ بهذه الكلمات الجميله



أحتفل الفنان الكبير " رامى صبرى" بعيد ميلاده فى اجواء عائليه سريه دون أخبار أحد ولكن حرصت زوجته على ان تقدم له بعض الكلمات النابعه من قلبها احتفالآ بعيد ميلاد زوجها " رامى صبرى " وكتبت له

"كل سنة يا حبيبي وانت معانا وواخد بالك مننا، كل سنة وأنت حبيبي وجوزي وأبو ولادي، كل سنة واحنا مع بعض، أنا بشكرك أنا وعلي وعمر على وجودك في حياتنا، وكل السعادة اللي بتحاول طول الوقت نكون فيها، وأي حاجة فى الدنيا بتعملهلنا".

"انهاردة سنة جديدة فى حياتك يا رب يجعلها سنة سعيدة عليك وسعيدة اكيد علينا علشان انت معانا، ويا رب كل سنة واحنا مع بعض وسنة جديدة فى نجاحك وان شاء الله من نجاح لى نجاح أكبر، أنا وعلي وعمر بقولك كل سنة وانت حببنا يا بابي وعقبال مليون سنه.. بحبك".


أحتفل الفنان الكبير " رامى صبرى" بعيد ميلاده فى اجواء عائليه سريه دون أخبار أحد ولكن حرصت زوجته على ان تقدم له بعض الكلمات النابعه من قلبها احتفالآ بعيد ميلاد زوجها " رامى صبرى " وكتبت له

"كل سنة يا حبيبي وانت معانا وواخد بالك مننا، كل سنة وأنت حبيبي وجوزي وأبو ولادي، كل سنة واحنا مع بعض، أنا بشكرك أنا وعلي وعمر على وجودك في حياتنا، وكل السعادة اللي بتحاول طول الوقت نكون فيها، وأي حاجة فى الدنيا بتعملهلنا".

"انهاردة سنة جديدة فى حياتك يا رب يجعلها سنة سعيدة عليك وسعيدة اكيد علينا علشان انت معانا، ويا رب كل سنة واحنا مع بعض وسنة جديدة فى نجاحك وان شاء الله من نجاح لى نجاح أكبر، أنا وعلي وعمر بقولك كل سنة وانت حببنا يا بابي وعقبال مليون سنه.. بحبك".
كل الحقوق محفوظه لـ يلآ شير. يتم التشغيل بواسطة Blogger.